Khamis, 15 Januari 2015

Perbezaan Tabita Ori dan Fake

P'BEZAAN TABITA DESI DAMAYANTI,CALISTA & TRI HASTATI YANG MENJADI ISU PENJUAL FAKE. Sila lah guna Tabita Skincare Desi Damayanti By Cv Tabita tanpa was2..
Boleh check di NOTIFIKASI KOSMETIKA ONLINE SYSTEM dan taip Desi Damayanti akan keluarlah semua produk2 BY CV TABITA.

Okkkk nak gelakkkk jap..hahahahahahahahaha Walaupun dah 6tahun aku guna Tabita yg aku kenal mmg Desi yg Owner Tabita..tapi tak pe la jom kita tengok.
Pastu tiba2 terfikir plak nak taip CALISTA pastu tiba2 keluar Lotion merah muda,lotion hijau muda,lotion kuning muda....apakah?????

Ok jom kita taip TRI HASTATI plak..haaa ni lgi musibat.. Terus keluar 'hasil pencarian untuk kata tri hastati tiada' *terus aku gelak guling2*

Moral nya sudah2 la tu menipu customer dengan produk fake.. Ape la rasa nya cari duit dengan hasil menipu orang ramai.. Dah ramai pengguna yg kena tipu.. Lepas tu benda untuk yang disapu kat muka pulak.. Tapiii ade yang kata 'ehh saya guna yg fake tu ok je'.. Hahaha kesah pulak aku,esok2 yg jahanam muka kau bukan muka aku ☺

Tiada ulasan:

Catat Ulasan